PROCESS
1. BRIEFING
Ieder project begint met een kennismakingsgesprek. Tijdens de briefing worden de details doorgenomen en kijken we naar de mogelijkheden die er zijn. Het is belangrijk om vooraf aan ieder project zoveel mogelijk informatie te hebben. Om zo de wensen en verwachtingen goed te begrijpen en mee te kunnen nemen in de conceptfase.
Wat is de vraag?
Wat zijn de mogelijkheden?
Voor wanneer?
2. CONCEPTFASE
Na de briefing gaan wij aan de slag met het uitwerken van een creatief concept. Dit is de basis van de content en het is daarom belangrijk om te bepalen wat het doel is en hoe we dat kunnen vertalen naar een passend script met unieke beelden. Als het concept vaststaat gaan we aan de slag met de voorbereiding van de productie.
Wat is het idee?
Wat is het doel?
In welke stijl?
3. PREPRODUCTIE
Tijdens de preproductie fase wordt aan de hand van het creatieve concept alles voorbereid voor de productie. De crew wordt samengesteld en geïnformeerd. Er kunnen eventueel modellen benaderd worden. En de uitgekozen locatie(s) worden bekeken om te bepalen welke apparatuur nodig is voor een high end productie.
Opnamedag(en) inplannen
Apparatuur gereedmaken
Locatie(s) spotten
4. PRODUCTIE
De productie is de belangrijkste fase in ieder project en het moment dat het creatieve concept vertaald wordt naar beeld. De planning wordt vooraf goed doorgenomen en de apparatuur wordt in de juiste setting gezet. Daarna gaan wij aan de slag met de opnames voor high end content voor je bedrijf of merk.
Teambespreking
Setup apparatuur
Opnames
5. POSTPRODUCTIE
Tijdens de postproductie fase worden de beelden geselecteerd. Om het te verwerken tot de content voor je bedrijf of merk. De verschillende shots worden gemonteerd en krijgen een high end edit. Dit noemen we de eerste versie. Na afronding sturen we de eerste versie op voor eventuele feedback en finetuning.
Beelden selecteren
De edit
Feedback
6. DISTRIBUTIE
Aan de hand van de feedback, wordt er nogmaals naar de edit gekeken. Om kleine aanpassingen te doen en de puntjes op de i te zetten. Vervolgens worden de beelden in het juiste formaat en bestandstype opgeslagen en sturen wij de creatieve content, inclusief gebruiksinstructie, naar je op.
Juiste instellingen (Website / Socials)
Oplevering creatieve content
Gebruiksinstructie
Dit is het process van DailyGraphy. In totaal zes stappen. Zo maken we met het process van een idee iets concreets. De eerste stap is de briefing. Vervolgens gaan we verder met de conceptfase. En daarna beginnen we met de pre-productie. De vierde stap is de productie van de beelden. De op één na laatste stap is de postproductie. Na de postproductie fase leveren we de content op. Zo werken wij tijdens het process. Op een efficiënte manier. Voor het beste resultaat. Dat is ons doel. Voor een bedrijf. Of een kledingmerk. Of om je leven te delen als topsporter. Wij leggen het vast.
PROCESS
1. BRIEFING
Ieder project begint met een kennismakingsgesprek. Tijdens de briefing worden de details doorgenomen en kijken we naar de mogelijkheden die er zijn. Het is belangrijk om vooraf aan ieder project zoveel mogelijk informatie te hebben. Om zo de wensen en verwachtingen goed te begrijpen en mee te kunnen nemen in de conceptfase.
2. CONCEPTFASE
Na de briefing gaan wij aan de slag met het uitwerken van een creatief concept. Dit is de basis van de content en het is daarom belangrijk om te bepalen wat het doel is en hoe we dat kunnen vertalen naar een passend script met unieke beelden. Als het concept vaststaat gaan we aan de slag met de voorbereiding van de productie.
3. PREPRODUCTIE
Tijdens de preproductie fase wordt aan de hand van het creatieve concept alles voorbereid voor de productie. De crew wordt samengesteld en geïnformeerd. Er kunnen eventueel modellen benaderd worden. En de uitgekozen locatie(s) worden bekeken om te bepalen welke apparatuur nodig is voor een high end productie.
4. PRODUCTIE
De productie is de belangrijkste fase in ieder project en het moment dat het creatieve concept vertaald wordt naar beeld. De planning wordt vooraf goed doorgenomen en de apparatuur wordt in de juiste setting gezet. Daarna gaan wij aan de slag met de opnames voor high end content voor je bedrijf of merk.
5. POSTPRODUCTIE
Tijdens de postproductie fase worden de beelden geselecteerd. Om het te verwerken tot de content voor je bedrijf of merk. De verschillende shots worden gemonteerd en krijgen een high end edit. Dit noemen we de eerste versie. Na afronding sturen we de eerste versie op voor eventuele feedback en finetuning.
6. DISTRIBUTIE
Aan de hand van de feedback, wordt er nogmaals naar de edit gekeken. Om kleine aanpassingen te doen en de puntjes op de i te zetten. Vervolgens worden de beelden in het juiste formaat en bestandstype opgeslagen en sturen wij de creatieve content, inclusief gebruiksinstructie, naar je op.
Dit is het proces van DailyGraphy. In totaal zes stappen. Zo maken we van een idee iets concreets. De eerste stap is de briefing. Vervolgens gaan we verder met de conceptfase. En daarna beginnen we met de pre-productie. De vierde stap is de productie van de beelden. De op één na laatste stap is de postproductie. Na de postproductie fase leveren we de content op. Zo werken wij. Op een efficiënte manier. Voor het beste resultaat. Dat is ons doel. Voor een bedrijf. Of een kledingmerk. Of om je leven te delen als topsporter. Wij leggen het vast.